У зв’язку із
тим, що нормативного визначення поняття «об’єктивної інформації про медичний
виріб», а також будь-якої практики застосування/тлумачення/позиції державних
органів, яким підвідомчі ці питання, наразі немає, не виключаємо можливість, що
практика піде шляхом аналогії з рекламуванням лікарських засобів.
Відповідно
до Правил належної
промоції фармацевтичними
компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров’я будь-яка об’єктивна, збалансована інформація,
що безпосередньо чи опосередковано стосується лікарських засобів, повинна
базуватися на даних, ухвалених при реєстрації лікарських засобів
в Україні та бути об’єктивною, правдивою, точною, сучасною,
відповідати законодавству України, загальноприйнятим етичним нормам
і правилам.
ТАКИМ ЧИНОМ, під «об’єктивною інформацією про медичний виріб»,
зокрема, можна вважати інформацію про: державну реєстрацію виробу (№, серія,
дата, ким і коли видане свідоцтво); виробника/та дистриб’ютора (найменування,
місцезнаходження); країну походження товару.