2 авг. 2012 г.

ЩОДО РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ


1) Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері охорони здоров'я щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок» № 4196-VI від 20 грудня 2011 року, положення якого в частині рекламування медичних засобів, а саме підпункт 6 пункту 2 та пункт 4 розділу I цього Закону, які набирають чинності через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом, тобто з 14 липня 2011 рокуреклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітаціїповинна містити:

Щодо змісту поняття «об’єктивна інформація про медичний виріб»



У зв’язку із тим, що нормативного визначення поняття «об’єктивної інформації про медичний виріб», а також будь-якої практики застосування/тлумачення/позиції державних органів, яким підвідомчі ці питання, наразі немає, не виключаємо можливість, що практика піде шляхом аналогії з рекламуванням лікарських засобів.